Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 20 noiembrie 2011

tocanita de porc cu galusti nemtesti

este o reteta mai laborioasa dar merita pentru ca rezultatul final este un deliciu!
cat baietii au fost pe afara sa schimbe cauciucurile de vara cu cele de iarna eu m-am pus la treaba:

pt galusti:
-350g quark(crema de branza,branza dulce)
-750g cartofi fierti
-2 oua
-100g faina
-45g gris
-sare,piper

pt tocanita:
am folosit reteta de aici,renuntand la carnat

cartofii fierti se trec prin presa si lasa la racit.se amesteca apoi cu restul ingredientelor si se formaza un sul din care se taie bucati si modelam galuscutele:

le fierbem intr-o oala mare cu apa sarata si un strop de ulei,la foc moderat pina se ridica la suprafata.se trec sub jet de apa rece si se adauga la tocanita:

se presara verdeata si se servesc.
pt ca ies multe o jumatate le-am congelat inainte de fierbere pe o tava.dupa 3 h la congi le-am pus intr-o punga.


.

4 comentarii:

maria elena spunea...

Ce buna este cu galusti.

mihaela spunea...

galustile merg bine la genul acesta de mancare!

Ceska777 spunea...

Schupfnudeln?

mihaela spunea...

da da,numai ca daca le ziceam asa nu stia lumea despre ce vorbim!