Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 1 decembrie 2011

chiftelute de cod


imi era pofta de niste chiftelute si cum de peste nu incercasem niciodata m-am hotarat ca e timpul:

-600g fileuri cod
-1 ceapa mare
-3 catei usturoi
-1 lingura marar tocat
-sare,piper,chilli
-1 chifla mai veche
-1 ou
-1 galbenus
-ulei pentru prajit

am pus pestele in robot impreuna cu painea,oul si galbenusul,condimentele si ceapa,usturoi si le-am tocat bine.cu mana umeda am format chiftelute:

pe care le-am prajit pe ambele parti in ulei incins.se servesc atat calde cat si reci!
sa aveti pofta!!!


.

6 comentarii:

Antonina Sofia Sociu spunea...

Tare-mi plac chiftelutele astea!! o grozavie !

In bucatarie cu Aziz spunea...

De incercat...arata foarte bine!!

Ramona Alina spunea...

Preferatele mele!!! ce bun!

mihaela spunea...

chiar sunt bune,meritau incercate mai demult!

mihaela spunea...

aziz sunt si tare gustoase!

mihaela spunea...

ramona,cred ca le voi trece si pe lista preferatelor noastre!