Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 27 ianuarie 2012

paine cu cascaval







azi va invit la o painica moale si aromata.cu ocazia aceasta mi-am pus si ajutorul KA la munca:

aluat:
-1 plic drojdie granulata
-150ml apa
-150ml lapte
-1 lingurita sare
-1 lingurita miere
-450g faina
-25g unt

in plus:
-40g unt
-1oog cascaval

laptele si apa usor incalzite le-am pus impreuna cu restul ingredientelor pentru aluat in cuva robotului:

si am lasat sa-si faca vreo 5 min treaba:


aluatul dospit l-am impartit in 10 bilute pe care le-am aszat in tava de chec pregatita cu hartie de copt:

le-am uns cu untul moale:

si am lasat la dopsit vreo 50min,dupa care am presarat cascavalul razuit:

am copt painica la 180 grade,cu ventilatie pentru 30-35min:

se feliaza rece.sa aveti pofta!


.

8 comentarii:

N. spunea...

Foarte bine arata!

ophelia1983 spunea...

imi place ideea de painica din asta! mai ales ca eu am dat-o in febra facutului de paine!

TeoBucatar spunea...

Foarte frumoasa si gustoasa cu cascavalul ala deasupra!Pupici!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Modelul asta cu bilute l-am facut si eu,dar alt aluat.Cu cascaval insa arata nemaipomenit de bine.Trebuie incercat.Te pup!

mihaela spunea...

multumesc N.!

mihaela spunea...

ophelia e foarte pufoasa iar cascavalul e putit crocant...un deliciu!

mihaela spunea...

multumesc teo! week-end placut!

mihaela spunea...

Dia am vazut si painica ta,eu am facut-o exact cum era in cartea de retete.e buna,sigur ii va placea buburuzei tale!