Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 11 aprilie 2012

melcisori cu branza sarata





aluat:
-500g faina
-150ml lapte caldut
-3 oua
-80g untura(sau unt)
-1 plic drojdie uscata,7g
-1 lingura zahar

umplutura:
-300g branza sarata
-3 galbenusuri ou

in plus:
-1 ou pentru uns

aluatul l-am framantat la masina de paine si dupa ce a dospit l-am intins pe masa si am pus umplutura de branza amestecata cu ou si 2-3 linguri smantana groasa:


am rulat din amandoua capete spre centru:

apoi am taiat felii pe care le-am asezat cu taietura in jos,in tava,la distanta intre ele:

unse cu ou si presarate cu susan se coc la 180 grade pentru 25min.


.

6 comentarii:

Mihaela Negrescu spunea...

mi-ai facut pofta!!familia mea adora branza!deci o reteta pe placul nostru!o savez in folderul meu special :)!merci!

Roxana spunea...

ce pofta imi e de ceva cu branza sarata! :) foarte frumos arata!

mihaela spunea...

si noua ne place foarte mult branza!

mihaela spunea...

roxana multumesc!

Maria spunea...

Arata minunat!Imi place reteta:)!!!!

mihaela spunea...

maria ma bucur.te pup si sa ai o zi minunata!!!