Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 20 aprilie 2012

paste verzi de casa






aluat:
-200g spanac
-2 oua
-1 lingura ulei
-aprox 400g faina

spanacul l-am facut piure si l-am pus in cuva robotului cu restul ingredientelor.am framantat un aluat care apoi l-am lasat la odihnit 30min.am intins foi si o parte le-am transformat in taitei lati:


iar cealalta parte de aluat am taiat-o in cerculete mici si am apasat cu degetul mare in mijloc si au rezultat orecchiette:

taiteii lati i-am pregatit proaspeti cu sos de legume si smantana:


week-end placut!

6 comentarii:

Smaranda spunea...

F interesant. Sa inteleg ca urechiusele le pastrezi uscate pentru mai tarziu?

mihaela spunea...

smaranda le pastrez uscate max. o saptamana.le fac cu sos sau le pun in ciorbita de legume,in locul orezului.

In bucatarie cu Aziz spunea...

Superbe!!!

mihaela spunea...

multumesc aziz,week-end placut!

Ioana V. spunea...

tare fumoase!

mihaela spunea...

si sanatoase! te pup alinutzika