Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 29 decembrie 2012

cozonac cu fistic si cranberries


 am facut anul acesta pe langa sucitura cu mac si nuca si acest cozonac delicios cu fistic,ce merge de minune si la micul dejun langa o cana de lapte sau cafea.


-pt 1 cozonac



aluat:
-100g zahar
-coaja unei lamai
-1 cub drojdie proaspata
-3 oua
-200ml lapte
-125g unt
-550g faina
-sare cat luam intre 3 degete

umplutura:
-2 linguri pasta(gem) de caise
-100g fistic macinat
-75g cranberries tocate
-50g coaja de portocala confiata






aluatul l-am framantat si lasat la dospit la masina de paine si l-am impartit in 2 parti egale.fiecare bucata se intinde sub forma de dreptunghi si se unge cu gemul de caise.se presara fisticul si fructele bucatele si se ruleaza:



cele 2 bucati se rasucesc si se pun in tava pregatita cu hartie de copt.se lasa inca 1h sa dospeasca apoi se unge cu galbenus si se coc la 185 grade pentru 45min.se lasa sa se racoreasca si se scoate din forma.

2 comentarii:

Any spunea...

Extrem de buna varianta ta de cozonac, fisticul si merisoarele se pupa excelent!
Iti doresc sarbatori fericite in continuare, un an nou fericit si mai bun decat ce care tocmai se termina.

ama spunea...

Si eu am facut ceva similar, foarte bun :)

Un an nou plin de bucurie :)