Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 20 iulie 2009

prajitura pufoasa cu visine


aseara am avut musafiri care s-au anuntat cu vreo ora inainte.rapid am facut aceasta prajitura cu visine.se poate face cu orice fructe,in functie de sezon.

-6 oua
-200g unt
-200g zahar
-1plic coaja rasa de lamaie,dr.oetker
-250g faina+1plic praf de copt
-1 compot visine

untul se topeste 1min la microunde apoi se mixeaza cu zaharul si ouale intregi pina se fac besicute la suprafata aluatului.adaugam faina si praful de copt.turnam compozitia intr-o tava nu foarte mare si punem deasupra fructele bine stoarse de suc.dam la cuptor vreo 35-40min la 185 grade cu ventilatie.

lasam sa se racoreasca si pudram cu zahar.

8 comentarii:

simona doktor spunea...

Delicioasa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mihaela spunea...

daaaaaaaaa,mai ales ca se face foarte repede!!!!

Ghiocel07 spunea...

Cum adica cu ventilatie?

mihaela spunea...

adica cuptorul electic pe care il am are in interior un ventilator care ventileaza aerul fierbinte.
merge si fara,fiecare in functie de ce cuptor dispune.

RalucaS spunea...

Ufff... ai niste retete tare faine. Si asa ma enerveaza ca nu le pot copia. Chiar e necesar????!!!! Chiar nu am chef sa le scriu singura cuvant cu cuvant. Am folderul meu cu retete in computer si frumos salvata fiecare reteta in word. Cred ca ar trebui revenit asupra optiunii. Please!!!!

RalucaS spunea...

Gata, m-am prins. Le pot salva, dar fara poze. Bine si asa :) Cool. Tine-o tot asa. Acum chiar am de gand sa-ti vad toate retetele si salva si presta cat pot de multe :D

bucatariadenysei spunea...

e la cuptor...sper sa imi iasa la fel de frumoasa ca a ta!

mihaela spunea...

michelle sunt convinsa ca v-a iesi o bunatate de prajitura.