Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 4 decembrie 2009

budinca de paine cu bacon




reteta asta am inventat-o pt a scapa de painea veche ce se aduna mereu prin camara sau congelator.este ideala langa o friptura de porc si ceva sos de legume sau ciuperci.

-850g paine veche taiata cuburi
-200ml lapte
-3 oua
-4 cepe
-3-4 catei usturoi
-sare,piper,boia ,verdeata tocata
-200gbacon sau sunculita usor afumata de porc,taiata cuburi

ceapa,usturoiul si baconul se calesc in 3-4 linguri ulei incins.se iau deoparte si lasa sa se racoreasca.painea taiata cuburi se pune intr-un castron incapator si deasupra se toarna laptele fierbinte.se lasa 10min sa se odihneasca si se amesteca cu ouale si ceapa,condimente.se toarna intr-o forma rezistenta la cuptor:


si se coace 1h la 180-200grade:


se lasa sa se racoreasca si se taie felii.eu cele care nu le folosesc pe moment le congelez.se pastreaza de minune si sunt la fel de delicioase.

2 comentarii:

Claudia-Maria spunea...

wow super idee Miha draga, musai sa o incerc si eu,te tzuc.

Ruxi spunea...

ingenios.imi place reteta. semana cat de cat cu gustul de la pizza..cred...desi nu am incercat=o.mie imi place sa fac ceva de genul asta insa cu spanac mult..si iese ft buna;) merci