Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 4 decembrie 2009

iepure cu sos de rosii si vin alb


nu fac foarte des iepure dar din cand in cand merge.baietii mei sunt cei mai mari amatori...asa ca de aceasta data am incercat o tocanita.

-1 iepure mic
-3 cepe
-3 morcovi
-1 pahar mare vin
-400g rosii in sos
-2 ramurele rozmarin
-sare,piper

iepurele taiat bucati potrivite se pune la prajit in cateva linguri ulei,pe ambele parti.se adauga ceapa taiata bucati mari si se lasa sa se dinstuiasca putin.se stinge totul cu vin si cand aceasta s-a evaporat adaugam morcovii felii,rosiile cubulete cu tot cu zeama,crengutele de rozmarin si o cana apa.


totul fierbem acoperit ,la foc mic, pina carnea e moale si sosul scade .condimentam la final cu sare,piper.noi am servit alaturi de galusti de paine.

2 comentarii:

Sylvia spunea...

Wow ce bine arata, mie imi place carnea de iepure si chiar o sa incerc si reteta pusa de tine. Eu fac ceva reteta tot la cuptor cu bere, iese un deliciu si aceea.

mihaela spunea...

sylvia eu nu ating carnea de iepure,o gatesc insa din an in pasti pentru sotul si baiatul meu.am luat azi din nou carnita si vreau sa incerc si varianta scrisa de tine,cu bere...sper sa le placa.
te pup