Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 30 aprilie 2012

pogaci cu jumeri,ca-n banat!

 pina se incinta gratarul sunt numai bune langa o bere rece!






aluat:
-130g untura
-210g iaurt natur
-1 cub drojdie proaspata
-5 galbenusuri
-1 lingura miere
-150ml lapte cald
-125g jumari
-650g faina
-1 lingura sare
  
- 400g jumari pentru impachetat 
-2 gaöbenusuri si 2 linguri lapte ,pt uns



aluatul l-am framantat la masina de paine,punanad ingredientele scrise in cuva.dupa ce a dospit l-am intind pe masa infainata


si am pus pasta de jumeri pe deasupra:




am impaturit exact ca la foetaj:



 

si am taiat cu gura unui pahar cerculete: 


 

 care se pun in tava si se ung cu galbenus+lapte:



se lasa inca 10min sa dospeasca si se coc la 190grade .se servesc fierbinti sau reci.


.

2 comentarii:

Claudia Moser spunea...

De unde iei tu jumere in Germania?

mihaela spunea...

claudia a fost mama aici si mi-a adus cateva pungi cu jumere macinate :)))) pe care le tin la congelator