Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 6 ianuarie 2013

chec din albusuri cu fructe confiate si migdale

bine v-am regasit si cu prima reteta din anul acesta.
v-au ramas cu siguranta multe albusuri dupa sarbatori si acest chec pufos e reteta ideala de a le folosi.




-15 albusuri
-1 1/2 cana de ceai(250ml) cu zahar
-200ml ulei floarea soarelui
-125g iaurt natur
-2 cani(aceeasi ca la zahar) cu faina
-1 plic praf de copt
-100g migdale felii
-100g picaturi de ciocolata
-100g amestec coji fructe confiate(potocala si lamaie)
-50g merisoare





albusurile se bat spuma tare:



si apoi se adauga zaharul si mixeaza in continuare pina cans sta teapana spuma de albus.se adauga uleiul si iaurtul iar separat se amesteca fructele confiate cu migdalele,picaturile de ciocolata si merisoarele.





se pune peste albusuri faina,amestecand usor,praful de copt si apoi amestecul de fructe:




compozitia se toarna intr-o forma mare de chec si in tava de muffinsi(8-9 muffinsi):


se coace la 185 grade,cu ventilatie pentru 35-40min,pina cand trece testul scobitorii:

se lasa sa se raceasca si se scoate din forma.se pastreaza proaspete pina la 4 zile.
sa aveti pofta!

3 comentarii:

Craita spunea...

Este super bun, am incercat si eu o reteta asemanatoare!

Alina spunea...

Arata foarte bine si cred ca si gustul este pe masura.

Unknown spunea...

O minunata idee de a folosi albusurile ramase. Eu le-am inghesuit in congelator, deocamdata...sa vedem ce o sa iasa din ele :) Pupici