Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 8 octombrie 2007

Covrigi cu morcov si susan


1/2 cub drojdie
125ml lapte
1lingurita sare
2 morcovi~100g dati pe razatoarea cu ochiuri mari
250g faina,poate 1lingura in plus
1albus(galbenusul il folosim la uns)
1lingura ulei de floarea soarelui

pregatim aluatul,dupa metoda obisnuita,ca de paine.lasam la dospit 50min.impartim aluatul in 6 parti ~egale si formam covrigii(adica intindem bucata de aluatul cu degetele,de la mijloc spre exterior si rulam usor de masa,nu folositi sucitorul,stiti voi)
i-am pus pe foaia de copt si i-am lasat sa se odihneasca 20min. apoi i-am uns cu galbenusul+1lingura apa calduta si am presarat susanul.i-am copt la 180 grade vreo 25 min

Niciun comentariu: