Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 8 octombrie 2007

Pui Stifado


reteta de la Theodora

1 pui
2 lingurite de sare
putin piper
1/4 cana de ulei de masline
usturoi(dupa preferinta)
3-4 foi de dafin
patrunjel tocat marunt
4 linguri de otet
4 linguri de apa
2 linguri bulion de rosii sau 1 cutie de rosii in suc
1/2kg ceapa mica(arpagic)

Am taiat puiul bucati,l-am spalat si l-am sarat/condimentat.L-am pus in ulei la calit.Am luat un vas care intra in cuptor si am pus bucatile de pui.Am pus foile de dafin,patrunjelui,rosiile,apa si piper/sare.In uleiul ramas de la pui am calit si ceapa,pe care apoi am pus-o in vas peste pui.
Si am dat la cuptor...cam 70min.

Niciun comentariu: