Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

Muffins cu afine si portocale



reteta de la S.Laura
Ingrediente pentru 12 bucati:
- 200 g. afine (proaspete sau congelate)
- 280 g. faina
- 125 g. unt moale
- 125 g. zahar
- 1 ou
- 1 lingurita coaja rasa de portocala
- 100 ml. suc de portocale
- 100 g. smantana
- 1 priza de sare
- 3 lingurite praf de copt


Incalziti cuptorul la 200 de grade. Ungeti o forma speciala pentru briose si tapetati-le cu hartie de copt.Curatati si spalati afinele, lasati-le sa se scurga (respectiv, sa se decongeleze). Dati-le prin 2 linguri de faina. Frecati untul cu zaharul. Adaugati oul...apoi smantana...si coaja si sucul de portocale...eu n-am avut si am pus in loc Fanta cool.gif
Incorporati restul de faina, sarea si praful de copt.Amestecati cu grija, apoi adaugati afinele:
Turnati coca in formele pentru briose astfel incat sa le umpleti 2/3:


 

...si coaceti-le cca. 20-25 de minute:Scoateti-le din cuptor si lasati-le sa se raceasca.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ma intreb daca nu s-a strecurat vreo greseala la cantitati , 200 de gr smanatana pare cam mult, mai ales ca se mai afla si 125 gr de unt in compozitie. Mie mi'au iesit destul de slinoase (grase) cu cantitatle acestea, in comparatie cu alte retete de muffins pe care le'am incercat.