Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 12 octombrie 2007

paine cu cimbru si ulei de masline



reteta de la S.Laura

- 7 g. drojdie (eu am pus vreo 10 g. si am folosit drojdie proaspata, pentru ca in reteta nu se specifica lucrul asta)
- 500 g. faina
- 2 linguri sare
- 250 ml. apa calda
- 6 linguri de ulei de masline
- 1 ramura de cimbru

- cerneti faina si amestecati-o cu drojdia si cu 1/2 lingura sare. Incorporati treptat apa calda:
- adaugati 4 linguri ulei de masline:
- framantati un aluat moale, adaugand apa, daca este necesar
- framantati aluatul timp de 10 minute si intindeti-l intr-o forma dreptunghiulara, de 10x20 cm
- acoperiti cu folie si lasati la crescut timp de 1 ora, intr-un loc cald
- preincalziti cuptorul la semnul 8/230 grade C. Intepati din loc in loc, cu degetele
- presarati sarea ramasa, stropiti cu uleiul ramas (eu am pus chiar mai mult ulei):
- presarati cimbrul si dati la cuptor timp de 10 minute
- apoi, micsorati flacara la semnul 5/190 grade C. si continuati sa tineti in cuptor inca 20 de minute (batuta usor cu degetul, pe dos, painea trebuie sa sune a gol)

Niciun comentariu: