Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 7 octombrie 2007

pui umplut

1 pui
2-3 felii paine veche de 1-2 zile(sa fie mai tare)
2oua
3catei usturoi
1ceapa
4-5 ficatei de pui
patrunjel,sare,piper
200ml supa pui

ceapa am taiat-o in 4 ,usturoiul in jumatate si le-am pus in robot impreuna cu ficateii,verdeata,ouale crude si condimentele.le-am tocat si apoi am pus painea firimituri sa mai absoarba din sucul lasat.
le-am amestecat usor.puiul spalat si uscat putin se condimenteaza cu sare si piper in interior si se pune umplutura.am prins cu scobitori dar se poate si coase.
pentru ca mi-a mai ramas umplutura am pus si sub pielea puiului pe care am dezlipit-o incet sa nu se rupa.am prins apoi cu o scobitoare si l-am pus intr-o tava.se toarna supa in tava.am pus cativa cartofi langa pui si am mai presarat deasupra cativa fulgi de margarina si condimente(sare si piper) se tine la cuptor 1,5-2ore timp in care l-am intors si pe partea cealalta.e gata cand s-a prajit iar furculita intra usor in carne.

Niciun comentariu: