Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 5 octombrie 2007

tort cu migdale si cirese


reteta de aici:


blat
60g unt
60g zahar
1pachet zahar vanilat
2oua
40g faina
50g migdale
1lingura cu praf de copt

crema

1plic gelatina
1pachet budinca de vanilie
400ml lapte
80g zahar
250g smantana pentru frisca
1borcan compot de cirese
1plic glazura transparenta de tort
pentru decor putina frisca si cateva migdale

pentru aluat se amesteca zaharul cu zaharul vanilat,untul apoi se adauga ouale pe rand iar la final faina+praful de copt si migdalele.

eu le-am pus pe toate 2 minute la robot apoi am turnat aluatul in forma de tort



si am copt 25-30min la 185 grade,pina scobitoarea a iesit curata.



pentru crema am fiert budinca cu laptele si zaharul in mod normal


apoi am dizolvat gelatina in 4 linguri apa si am incorporat-o in crema fierbinte.am amestecat si am lasat sa se raceasca foarte bine.
am batut smantana pina s-a intarit


si apoi am pus in amestecul de smantana cate o lingura de budinca rece



si am mixat bine. am pus in jurul blatului inelul de tort si am turnat crema peste blat.




am dat ~2h la frigider.
intre timp am pus ciresele in sita sa nu mai aiba suc deloc si am pregatit glazura de tort ca pe plic cu 250g apa.se pun ciresele peste crema si


se toarna glazura. si se da din nou la rece,apoi am ornat cu migdale si frisca

Niciun comentariu: