Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 13 iunie 2012

briose dospite

e frig afara si ploua de cateva zile bune...asa ca am dat drumul la cuptor fara probleme iar in casa miroase a cozonaci :))




-600g faina
-150g zahar
-250ml lapte
-1 plic coaja portocala dr oetker
-3 oua
-2 galbenusuri
-125g unt moale
-sare cat luam intre 2 degete
-1 plic drojdie granulata
-o mana stafide


-cateva bucatele rahat colorat

drojdia se dizolva in laptele caldut si apoi se mixeaza impreuna cu restul ingredientelor.se lasa 20 min la dospit si apoi impartim compozitia in tavi de muffins pregatite cu hartiute de copt(12-14buc).lasam din nou la dospit pentru 20min si apoi punem la copt,la foc potrivit(180 grade) pentru 20-25min.se lasa sa se raceasca in forma si apoi se scot.

se servesc simple sau pudrate cu zahar,langa o cana de lapte.
sa aveti pofta!

8 comentarii:

Timea spunea...

Tare bune sunt!!!

Antonina spunea...

Bune de luat la pachet.

Kyra spunea...

Ma, ce ispite pui tu la cale. Sa tot maninci. Una, si inca una, si inca...

Ioana V. spunea...

si eu vreau cateva! pup

Maria spunea...

Foarte bune si gustoase:)!!!Pupici

Andra spunea...

Cat de bine arata.

Georgiana spunea...

Cat de bune sunt, eu pun mai multe stafide pentru ca sunt preferatele mele.Dar e o reteta geniala si rapida

lucia spunea...

Desi la noi nu ploua, nu e frig, mi-ar placea sa miroasa a cozonac si sa mananc o briosa :)