Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 23 noiembrie 2007

friptura de porc cu crusta crocanta



1 bucata carne de porc cu sorici
2 morcovi mai mari
3 cepe
sare,piper
750ml supa
3 linguri ulei

pt garnitura si sos:
cartofi
putina smatana pt frisca


carnea de porc se spala,sterge,cresteaza soriciul ,numai partea groasa.se condimenteaza bine cu sare si piper si se pune la prajit cu soriciul prima data in uleiul bine incins.


apoi se prajeste scurt si pe celelate parti:


se adauga legumele,ceapa taiata in 4 si morcovii bete:


si dupa 5 min se stinge totul cu supa:


se da la cuptor cratita,pentru 2 ore la 190 grade.din 30 in 30min se intoarce carnea cu cate o parte in sus.dupa ce a trecut timpul,am scos bucata de carne si am pus-o intr-o tava cu soriciul in sus 10min la 200 grade

o parte din legume le-am pasat cu mixerul bat si impreuna cu sucul de la carne am facut un sos,pe care l-am ingrosat cu o lingurita de amidon si condimentat cu sare,piper.putina smantana dulce se amesteca si se da un clocot.


cartofii se fierb intregi si se servesc cu legumele sosul si carnea taiata felii.

Niciun comentariu: