Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 26 februarie 2008

Mancare de limba cu masline si Gnocchi


reteta am vazut-o acum ceva vreme la ginette ,mi-a facut cu ochiul si azi i-a venit randul.


pt mancarea de limba:
-750g limba porc
-1 morov
-2 cepe
-250g arpagic,eu n-am gasit asa ca am pus 250g eschalotte
-1 pahar vin alb
-un pachet,500g sos de rosii
-verdeata
-1 borcan masline negre
-1/2 borcan capere
-1 lingura faina


limba am pus-o la fiet in apa multa.apoi am curatat-o bine de pielita de pe ea.am pus intr-o cratita ceapa,morcovul si limba si am fiert cam 25-30min pina cand legumele au fost foarte moi si le-am putut pasa usor.le-am amestecat cu o parte din zeama in care au fiert cu limba.

intr-o tigaie am incins 2-3 linguri ulei masline,am pus eschalottele curatate si limba felii si le-am prajit usor:

am amestecat faina cu putina zeama de legume pasate si am turnat in cratita:

am adaugat apoi sosul de rosii,maslinele,caperele:

am pus capacul si am fiert vreo 20min.

pt Gnocchi:

-500g cartofi
-2 oua
-150g faina
-sare


cartofii fierti in apa se trec prin presa de cartofi:

am amestecat masa de cartofi cu ouale si faina:

am format 2 suluri :


le-am taiat bucati cam de 2 cm:


cu o furculita am apasat usor pe fiecare bucatica:

apoi le-am fiert in multa apa sarata:

le-am trecut prin jet de apa rece si apoi le-am servit cu mancarea de limba.
delicios,pina si fluturasul a mancat cativa impreuna cu sos din mancarea de limba.

2 comentarii:

Ginette spunea...

Aaaaaaa......ce grozava e mancarea, ai imbunatatit-o. Vin si eu la masa !!!!! Bravo Mihaela, felicitari !!! Ma bucur mult de tot ca a fost apreciata de toti membrii familieie. Va pup cu drag !

mihaela spunea...

ginette ne-a placut asa de mult incat o voi face cat de des gasesc limba sa cumpar.