Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 17 aprilie 2010

drob de pui cu carne tocata



pentru ca nu mancam miel,anul acesta am facut aceasta varianta de drob"fals" folosind ficat de pui si carne tocata.

-400g ficatei pui
-500g carne tocata amestec
-4 oua
-3 oua fierte
-sare,piper
-2 linguri patrunjel verde tocat
-2 felii paine
-50ml smantana de frisca
-3 cepe
-5 catei usturoi

ficatei de pui,painea bucati,ceapa si usturoiul le-am pus in robotul de bucatarie si le-am maruntiti.am amestecat apoi cu carnea tocata,condimentele si verdeata,2 oua batute usor.in tava de chec tapetata cu hartie de copt am asezat jumatate de compozitie si deasupra am pus 3 oua fierte:

urmaza restul compozitiei si nivelam usor.batem cele 2 oua ramase cu smantana,turnam peste carne



si dam la cuptor o ora la 175 grade.aceperim spre final cu o hartie pentru a nu se arde.lasam sa se raceasca si scoatem din forma:


se serveste taiat felii de grosmimea unui deget.

5 comentarii:

Unknown spunea...

Sună super rețeta asta! De Paști mănânc drob de 3-4 ori pe zi și mereu mi-e ciudă că numai o data pe an îl facem. Cu rețeta ta pot manca „drob” de câte ori mi se face poftă!
Mulțam mult!

mihaela spunea...

kyra draga mea eu pregatesc varianta aceasta pentru ca la noi numai sotul e mare amator de carnuri de miel.si asa mi se pare ca iese delicios,mult mai usor,mai ales ca mananca si baietelul meu.

mihaela spunea...

alexandrina le-am pus toate la robot si le-am tocat.
spor la treaba!

Anonim spunea...

Ce fel de carne tocata ati pus?

mihaela spunea...

carnea tocata este amestec,vita+porc.dar poti pune de care iti place.