Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 12 februarie 2008

paine cu susan


reteta de aici:


500g faina(eu am pus 400g faina alba si 100g faina integrala de grau)
1pachet drojdie proaspata
250ml lapte
1 lingurita sare
1 lingurita zahar(am pus miere)
4 linguri ulei susan,reteta zice de masline
3 linguri seminte susan

aluatul framantat la MP:


l-am lsat 45min la dospit:

am format painica:

si am facut cateva crestaturi cu un cutit bine ascutit:

am mai lasat 30min:


si am copt-o in cuptorul preincalzit,la 190 grade.

3 comentarii:

cartush spunea...

Arata delicios! Am sa "fur" retzeta si am sa adaug in loc de susan, mieji(cruzi) de la semintze de floarea soarelui!
Imi place blogul tau! Este delicios! :))
O zi frumoasa!

mihaela spunea...

este delicioasa si cu seminte de floarea soarelui.incearca sa le prajesti usor fara grasime o parte din ele.dau painii o aroma foarte faina.

o zi minunata si tie!

Anonim spunea...

Suna bine , faina integrala dar din pacate nu prea se gaseste pe la noi .