Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 12 februarie 2008

snitele exotice cu nuca de kokos

reteta este veche,am scris-o si pe forum acum ceva vreme.eu le fac destul de des si am constatat ca cele mai bune ies cu piept pui sau curcan.nu sunt dulci(daca asta va imaginati) sunt pur si simplu fantastice!

-piept de pui
-sare,piper
-cateva linguri faina alba
-2-3 oua
-nuca de kokos

carnea o bat mereu sub o bucata de folie alimentara si asa bucataria ramine curata:

am trecut bucatile de carne mai intai prin faina,ouale batute bine cu ceva condimente:


apoi prin nuca de kokos :


si le-am pus la prajit in mult ulei incins:


se scot pe hartie absorbanta de bucatarie:


se servesc cu garnitura la alegere.

Un comentariu:

Anonim spunea...

delicios... eu am facut file de peste pane cu nuca de cocos si mi-a placut f mult!