Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 3 martie 2008

coronita cu susan


reteta de aici:

1 cub drojdie
200ml apa
100g quark
3 linguri ulei masline
1 lingurita sare
1 lingura miere
50g seminte sesam
175g faina integrala de grau
200g faina grau

1 galbenus pt uns
seminte pt presarat

aluatul l-am framantat si lasat la dospit(ca intotdeauna:)) la MP:

si apoi l-am impartit in 2 bucati egale,am intins 2 suluri si le-am impletit:


am unit capetele si am pus coronita in tava pregatita cu hartie de copt:

pt ca intre timp mi-a venit ideea ca as putea sa folosesc modelul si de pasti,pt a pune ouale rosii,am pus la mijloc ceva folie de aluminiu la mijloc,am uns cu galbenus si presarat semintele.a mai stat vreo 10-15 min

apoi l-am pus la cuptor,la 180 grade.

Niciun comentariu: