Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 7 martie 2008

quiche cu praz si sunculita

pt ca nu mi-a placu reteta aluatului de la tarta,am folosit reteta de aici pt aluat:

si restul am respectat:

avem nevoie de:

pt aluat:
-300g faina
-1/2 pachet drojdie proaspata
-sare
-3 linguri ulei
-150ml lapte sau apa

pt umplutura:
-800g praz
-150g sunculita
-30g unt
-sare,piper

pt deasupra:
-200g smantana groasa,putin acrisoara
-3-4 oua
100g cascaval razuit

pt inceput incalzim laptele si dizolvam inauntru drojdia si o lingurita miere.lasam intr-un loc caldut 15min.

adaugam apoi faina si ceva sare :

si framantam un aluat fin:


care va sta la dospit pina cand taiem prazul inele si-l calim intr-o lingura de ulei impreuna cu sunculita:


o tava de tarta o ungem bine si o pudram cu faina:


intindem aluatul pe masa neunsa si nepudrata(fara grija,nu se lipeste) si apoi il punem in forma.taiem marginile cu grija si il intepam cu o furculita pt a creste uniform:


intr-un castron amestecam smantana,cascavalul razuit si ouale cu telul:

peste aluatul punem amestecul de praz si sunculita:

turnam smantana cat mai uniform:

si dam la cuptor,la 180 grade,cam 35min:

se lasa sa se raceasca bine inainte de taiere.
pofta buna si un 8 martie insorit!

2 comentarii:

Corina spunea...

Buna Mihaela,

Ti-am descoperit blogul de cateva zile si nu ma mai satur de bunatatile din bucataria ta...asa ca trebuie sa le aduc si in bucataria mea :). Am facut aceasta tarta aseara si e delicioasa, am servit-o cu putin ketchup de casa si e absolut incantatoare. Urmeaza si restul de tarte si placinte, le ador! Iti multumesc mult pentru ca ne impartasesti si noua ideile si pentru ca ne inspiri in bucatarie!

Spor la bucatareala!

mihaela spunea...

buna corina si bine ai venit in bucataria mea.
tartele sarate sunt preferatele noastre mai ales ca se pot servi si reci.in plus merg de minune luate la pachet....asta in cazul in care mai ramane ceva din ele.
te astept si cu alte impresii daca mai incerci vreuna din retete.