Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 17 septembrie 2008

Schloß Wilhelmshöhe

pentru ca la sfarsit de saptamana agat sortul in cui si pun mana pe harta,am decis de aceasta data sa ne oprim cateva ore in kassel,la castelul si gradinile wilhelmshöhe

castelul este inconjurat de un parc minunat,multa verdeata,cateva lacuri,un rau care se face auzit in linistea padurii si care trece pe langa potecuta ce urca spre varf.






printre atractiile parcului se afla si cascadele.apa incepe sa curga de la statuia lui hercules,aflata sus in varf de munte si in final ajunge jos in fata castelului,la Große Fontäne(fantana mare)

acolo sus la cascade trebuia sa ajungem:

castelul si la poalele lui, orasul kassel:







in drumul spre varf trecem pe langa ruine ,Aquädukt si Teufelsbrücke:


in sfarsit am ajuns sus,la statuia lui Hercules,simbolul orasului.












5 comentarii:

Anonim spunea...

Superbe si impresionante peisajele! Pacat ca n-ati prea avut soare, nu-i asa?

roxana.m. spunea...

vai mihaela,cat e de frumos!!!!nu ma mai satur sa ma uit la fotografii...super.am sa i le arat si sotului meu vreau sa merg si eu....pup
aaaa am observat ca si la voi a venit frigul

Ina Todoran spunea...

SUPERB!!!!! Sunt fan verdeata si natura :-)))

mihaela spunea...

roxana,dana,ina ma bucur ca va place parcul.e minunat si cred ca intr-o zi cu mult soare ar fi fost si mai frumos.
da a venit frigul si aici,am trecut deja la haine mai grosute...dar in germania e ceva normal,niciodata nu am avut temperaturi prea mari.ma bucu cand nu ploua ca putem iesi totusi.

Edith spunea...

superbe pozele! merci! :)