Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 10 decembrie 2008

fasole frecata



una din retetele pe care si mama si bunica le fac in post.noua ne place foarte mult servita cu muraturi din butoi,pentru care mai avem de asteptat 2 zile pina ajungem acasa.






200g fasole uscata
2 cepe
3-4 linguri ulei floarea soarelui
sare,piper
2 linguri pasta de rosii

fasolea se fierbe cateva clocote intr-o prima apa si se arunca apoi apa.apoi fasolea se pune din nou la fiert cu cateva foi dafin,1 morcov si o ceapa.se lasa 1h pina fasolea este moale apoi se pune in sita sa lase surplusul de apa.
ceapa tocata se pune la calit in ulei si se amesteca din cand in cand.spre final se adauga pasta de rosii si ceva condimente.se lasa pe foc pina cand ceapa este moale.
apoi se pune fasolea,morcovul cu care a fiert si ceapa prajita la robot si se face o pasta.
se serveste cu paine proaspata.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Excelenta reteta chiar cautam o reteta de fasole batuta, multumesc. O sa o incerc chiar maine !

mihaela spunea...

silvia spor la treaba!
noi maine vom manca probabil ceva delicos de post, facut de mama :) abia asteptam.

te pup

Anonim spunea...

am o intrebare(mai multe defapt!)
fasolea nu se lasa o ora la inmuiat inainte?parca tin minte ca asa facea mama..
bulionul trebuie pus neaparat?
cum imi dau seama ca ceapa e calita?ce culoare trebuie sa aiba?
mie nu prea imi iese nicio mancare.ori le ard,ori ma scap cu sarea..de obicei mancarea mea e flambata.macar asta sa imi iasa!
mc!

mihaela spunea...

buna alexandra.am vazut si la mama ca lasa fasolea la inmuiat eu insa ii dau un clocot,arunc apa si o pun din nou la fiert.
bulionul nu trebuie sa/l pui dar atunci nu vei mai avea culoare aceea caramizie si ii dau un gust placut.incearca sa pui praf de paprika dar nu iute.
ceapa este gata cand este moale,sticloasa,o incerci si iti dai seama.

sper ca te/am ajutat putin.spor la treaba.

Anonim spunea...

mi-a iesit!!cel putin asa spun cei care au mancat..(nu stiu daca din politete sau chiar le-a placut..)
eu am mai adaugat si niste usturoi si a iesit si mai buna.la ceapa nu m-am descurcat prea bine,era cam cruda.dar avand in vedere ca era prima data cand am facut fasole..ma felicit singura! :))