Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 26 octombrie 2009

painici pt micul dejun



le-am facut sambata dimineata pt micul dejun.sunt delicioase si se pastreaza foarte bine 2-3 zile.

pt 20-22 buc:
pasul1:

250g faina
300ml apa calduta
10g drojdie proaspata


aluat:
-750g faina
-aluatul de la pasul 1
-300ml apa
-8g drojdie proaspata
-1 lingurita sare
-1 lingura miere

se amesteca faina,apa si cele 10g drojdie si se lasa acest aluat peste noapte,la temp camerei.
a doua zi am pus in masina ingredientele scrise la aluat si am lasat-o sa le framanta si dospeasca.
am impartit coca in bucati de 80g ,carora le-am dat o forma usor ovala si am facut cateva crestaturi pe fiecare painica.



se pun in tava cu hartie de copt si se mai lasa 25min la dospit.
se coc la 200 grade,cu o cratita cu apa in cuptor,pt o crusta crocanta.

6 comentarii:

Mariana spunea...

Minunate,si f.bune pt.orice!
Retetele tale sint tare utile,f.bune,gasesti tot ce-ti doresti aici la tine!de gust ce sa mai zic!
Zic ca esti o mare gospodina!

Daniela Addario spunea...

Un premiu te asteapta la mine. O saptamina minunata, iti doresc...

Gargarita spunea...

Ce dragalase sunt chiflutele.Imi plac foarte mult.Imi place absolut tot ce e pe acest blog.Numai retete minunate.Si mai sunt si muuuulte...cred k stai toata ziua in bucatarie:)

Sarea in bucate spunea...

mihaela draga daca imi permiti sa te tutuiesc, sunt fanul tau de vreo 2 ani...in fiecare dimineata cand imi serveam cafeluta ma uitam pe blogul tau..apoi in toata lista ta, le-am invatat pe fete...le stiu pe nume.....parca v-as cunoaste pe toate personal, ma enervam cand mai posta careva ca altii au blog si fura pozele si munca altora.....ce sa zic va urmaresc mereu. si pot zice ca esti o adevarata gospodina. de cateva zile mi-am facut curaj sa-mi fac blog.....am multe de invatat, dar sper ca atunci ca ma voi face mare:P sa fiu ca si tine, ca voi~

Laura spunea...

Mihaela, le-am facut duminica. Trebuia sa te intreb inainte cate minute le-ai lasat la copt, dar dupa prima tura, mi-am dat seama (pe primele le-am copt prea mult). Excelente!

mihaela spunea...

laura draga mea ma bucur ca ai incercat painicile si au placut familiei.din pacate nu iti pot spune cat am lasat prima tura caci eu pot coace in cuptorul meu cate 3 tavi odata folosind ventilatia.si le rotesc o dat sau de 2 ori.
de aceea nici nu am dat un timp exact...dar as putea zice in jur de 25min.