Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 15 octombrie 2009

un pranz cu prieteni dragi

azi am avut musafiri,prieteni dragi care intorsi din concediu au poposit cateva ore bune si pe la noi,inainte de a conduce mai departe spre casa.


-bors de pui cu spanac si zdrente de ou




-aripi si spate de pui

-3 morcovi

-1 ardei gras rosu

-2 cepe mari

-1 ceascuta orez

-1 pumn spanac congelat,tocat
-2 oua
-300ml bors

-sare,piper,leustean

in 2 linguri ulei incins am calit carnea de pui si legumele.am stins totul cu apa si am lasat sa fiarba la foc mic 45min.am adaugat spanacul tocat si orezul si am fiert pina cand tote legumele au fost moi.am turnat borsul,apoi am batut ouale cu sare,piper si le-am pus in fir subtire in ciorba,amestecand mereu.la final leusteanul tocat si gata!


2.dorade cu cartofi si parmezan,la cuptor:



-3 dorade
-cativa cartofi mai mari

-4-5 linguri parmezan

-sare,piper,patrunjel verde tocat

-2-3 linguri ulei masline

cartofii se curata si taie felii subtiri.se condimenteaza cu sare,piper si jumatate din ei se aseaza in tava pregatita,unsa cu putin ulei.deasupra punem 2-3 linguri parmezan si putin patrunjel verde,tocat:

deasupra asezam pestele in burta caruia am pus cate o crenguta de rozmari si pe care l-am sarat bine:

terminat cu restul de cartofi si parmezan:

si dam la cuptor pentru 45min.

3.tort de branza cu fructe de padure
-copt aseara-

-500g quark cu migdale(sau alta crema de branza dulce,dupa gust)
-3 oua

-150g zahar

-1 plic budinca vanilie

-250g amestec fructe de padure congelate

am mixat intr-un castron toate ingredientele si apoi le-am turnat in forma de tort de 18cm.deasupra am pus fructele si am dat totul la cuptor:


la 180 grade pentru o ora:

lasam sa se raceasca complet si scoatem din forma.pudram cu zahar din belsug:


4.baghete cu seminte de in si tarate

-50g tarate
-50g seminte de in

-500ml lapte
-1 cub drojdie proaspata
-700-750g faina

-1 lingura sare

-1 lingura miere

laptele se aduce la punctul de fierbere si se toarna peste semintele amestecate cu taratele si mierea.se lasa 30min sa se umfle.
se amesteca apoi cu restul ingredientelor(eu le-am framantat la MP) si se lasa 1h la dospit.se modeleaza 3 baghete care se pun in tava.se fac cateva taieturi pe deasupra si se lasa la dospit 30min:

se coc la foc mare,pentru 25min:

se lasa sa se racoreasca si se scot din tava.

si acestea fiind spuse,va doresc un week-end minunat !!!!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Mi-as fi dorit sa fiu in locul prietenilor tai:).
Iti doresc de asemenea un week-end asa cum iti doresti.

liana morar

gaby_d spunea...

ce frumos arata totul!
sa va fie de bine!
bravo!

mihaela spunea...

lina te astept cu drag,mai ales ca esti la o aruncatura de bat de mine.

Anonim spunea...

Multumesc frumos!
Oare de ce aveam impresia ca locuiesti mai la nord....?!?
Acum uitandu-ma am vazut ca locuiesti in NW si ca esti resiteanca. Eu am locuit in Arad. Ati zburat vreodata Dusseldorf-Timisoara? Sunt si companii low cost pe ruta asta?
inca nu stim cu ce sa mergem la anul in Ro (masina sau avion), iar daca am opta pt zbor, am vrea sa luam bilete din timp.
Te pup,
Liana Morar

mihaela spunea...

buna liana

am fost anul acesta in mai acasa cu avionul dortmund-timisoara cu wizzair.biletele au fost extrem de ieftine 4,99 de persoana pt ca le-am luat la inceputul lui februarie.
au fost ok,draguti si aterizarile in ordine.la bagaje sunt cam putine kg...numai 15 de persoana dar se mai adauga si cel de mana 10kg...noi nu am avut atat.

noi plecam in cateva saptamani din nou spre romania de aceasta data cu masina.

stau PLZ:33106 chiar asa nord nu este.

pupici si week-end minunat.

kris spunea...

mmm..cate bunatati!
Hai cu noi pe un forum nou,
http://hoinarprinlume.forumcommunity.net/
Pa!

Claudia-Maria spunea...

Miha kässekuchen ai facut ohne boden?, ce super forma de baquette ai, te tzuc.