Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 4 noiembrie 2009

galuste de paine





mereu imi ramane cate un colt sau o felie de paine cre incepe s se intreasca.le adun pe toate intr-o punga ,la congelator si apoi le transform in galuste cu sunca,pe care le folosesc la supa,ca aici sau la o tocanita,cum va arat mai jos:

-500g paine veche
-3 cepe rosii
-4 catei usturoi
-225ml lapte
-sare,piper,boia
-o jumatate legatura patrunjel proaspat
-2 oua
-2 linguri gris

painea se taie cubulete potrivit de mari:


laptele se infierbanta bine si se toarna peste painea cubulete.ceapa si usturoiul le-am tocat la robot apoi le-am pus la calit in 50g ulei(merge si unt) pt 5-7min.am turnat asa fierbinte peste paine,apoi am pus verdeata,sare,piper,boia,ouale,grisul si am amestecat bine.

pe o folie unsa cu ulei am pus jumatate din compozitie:

si am rulat-o,atrnas bine capetele si am incercat sa ii dau o forma cat de cat rotunda,rostogolind-o de cateva ori pe masa.la fel am procedat si cu cealalta parte de aluat.
cele 2 suluri le-am impachetat intr-un prosop de bucatarie si apoi le-am pus la fiert,intr-o tigaie nu prea inalta,cu apa si acoperita cu capac....pt 25min.

le-am lasat sa se racoreasca putin si le-am scos din folie:



apoi le-am feliat.noi le-am servit cu tocanita dar merg si cu o mancare de ciuperci sau asa cum imi plac mie simple si doar cu tzatziki.

3 comentarii:

♥ Mihaela spunea...

Grozava reteta. Azi o sa-i vitregesc pe porumbeii de pe terasa de painica. O sa primeasca grau :)

Anonim spunea...

Nu am mai mancat nimic sa semene cu ce ai prezentat tu!
Arata excelent si se gateste cu ingrediente la indemana.

Excelent Mihaela!

Liana Morar

Maria spunea...

Inedit!