Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 28 aprilie 2011

saleuri cu feta si iaurt


piciului ii plac rontaielile si cum drumul pina la mare era de vreo 300km si acolo urma sa-l sarbatorim si pe tati, am facut aceste saleuri delicioase.

-250g branza feta
-150g iaurt simplu
-2 linguri untura(130g)
-1 ou
-1 plic praf de copt
-450g faina

ingredientele se amesteca si aluatul se da la rece 1-2 ore.eu am fost in criza de timp si l-am intins dupa framantat direct pe masa usor infainata.se taie fomele dorite si se aseaza in tava pregatita cu hartie de copt.

se ung cu galbenus+1-2 linguri lapte si se coc la 185grade,pina se rumenesc.vreo 10-12min.


.

4 comentarii:

Dana Mariette spunea...

Imi place rezultatul final!

Amalia spunea...

Draga Mihaela te rog sa schimbi linkul din lista ta in www.haisagatim.ro iar denumirea Haisa agtim cu Amalia. Multumesc mult! Mi-am permis sa te rog deoarece si eu te am in lista de blogurie preferate.

mihaela spunea...

amalia am rezolvat !

mihaela spunea...

mariette sunt tare gustosi,pustiul meu ar manca zilnic!