Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 30 iunie 2011

cuburi "cocos"







azi va arat una din retetele copilariei,pe care mama ne-o facea mai tot timpul.am descoperit-o rasfoind caietul ei de retete si am rugat-o sa ne rasfete din nou cu ea:



-3 oua
-370g zahar
-2 linguri miere
-150ml lapte
-370g faina
-1 plic praf de copt(sau 2 lingurite bicarbonat)

siropul:
-14 linguri lapte
-350g zahar
-200g unt
-2-3 linguri cacao

-200-250g nuca de cocos

pentru aluat ouale intregi se mixeaza cu zaharul,se adauga mierea,laptele si la final faina amestecata cu praful de copt.rezulta un aluat mai subtire care se toarna in tava de aragaz tapetata cu hartie de copt:



si se coace la foc potrivit


pentru 35-40min,pina cand trece testul scobitorii.se lasa sa se raceasca complet si se taie bucati dreptunghiulare:

urmeaza apoi sa fierbem un sirop potrivit de gros care se lasa sa se racoreasca.se dau prin sirop bucatile de prajitura




si apoi se tavalesc prin nuca de cocos.

se lasa sa se intareasca.maine voi reveni si cu o sectiune.prajitura se pastreaza proaspata 3-4 zile.

sa aveti un week-end minunat!!!!


.

7 comentarii:

Unknown spunea...

O stiuu Miha, eu o am in caiet sub denumirea de Felii de ciocolata :P. mmm si ce bune este. Te pup!

gaby_d spunea...

Ce faina-i, cred , si buna.

sarah spunea...

foarte bune.mami facea foarte des acest prajituri.mi-am amintit cu ajutorul retetei tale cu mare drag de aceste delicioase cuburi cu cocos.seara minunata!

Zoica spunea...

E o prajitura foarte buna....maine voi face o surpriza baietilor pregatind-o.Eu fac compozitie dubla,o parte cu cocos si o parte cu nuca....E deliciasa in ambele variante.

Alynna spunea...

da asta e prajitura mea preferata, dar mai mult iarna o fac pt ca-mi place glazura aceea intarita:)...noi o numim prajitura tavalita si e nelipsita mai ales in perioada sarbatorilor!!!
imi place tare mult blogul tau si-l urmaresc cu placere, e foarte cuprinzator si explicativ!! Felicitari!

Bianka spunea...

imi place foart tare

Agenda di Nico spunea...

Este o bunatate...am facut si eu...dupoa reteta romaneasca. Am descoperit ca si in Italia se face aceasta prajitura. Au venit intr-o seara la cina niste prieteni .Mi-au spus ca-mi aduc o prajitura care se face intr-o regiune italiana de unde este aceasta persoana. Ce crezi ca vad ...tavalita ..sau prajitura cuburi cocos :-)) Identica ..nu-mi venea sa cred! Acum trebuie sa-mi dea reteta ...asa fac si varianta italieneasca ..dar nu cred ca-i mare diferenta.
o zi buna...toate cele bine!