Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 27 septembrie 2011

paine cu lapte batut si tarate






in week-end am avut musafiri si m-am decis sa fac aceasta paine.noi 3 cred ca am manca din ea o saptamana caci iese o paine mare.partea buna este ca se poate congela o parte din ea dupa racire si la nevoie folosi dupa ce ati lasat-o cateva ore la temp.camerei.


-650g faina alba
-5og faina integrala
-80g tarate
-1 cub drojdie
-450 ml lapte batut,caldut
-1 lingurita sare
-1 lingurita miere

am pus ingredientele in cuva robotului si le-am amestecat pentru 5-7 min.am acoperit bolul cu un prosop si am lasat aluatul la dospit.cand si-a dublat volumul,cu mainele unse cu ulei am rasturnat aluatul pe masa de lucru infainata si l-am modelat.

l-am pus in tava pregatita cu hartie de copt:

dupa 15min de odihna am bagat tava la cuptorul preincalzit la 200 grade si am copt painea,ultimele 10min lasand numai rezistenta de jos.

scoasa din cuptor se lasa sa se raceasca acoperita cu un prosop si apoi se poate taia.

8 comentarii:

sarah spunea...

imi place foarte mult mirosul de paine coapta.m-as teleporta la tine:)
pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

Este tare buna si sanatoasa.Te pup1

mihaela spunea...

hai repede cat mai este!

mihaela spunea...

multumesc Dia!pupici

Fancy Cake spunea...

Se simte aroma painii calde pana aici. Foarte buna!

mihaela spunea...

mi-am inebunit vecinii cu mirosul painii de casa!

Unknown spunea...

ce poate fi mai buna decat o painica proaspat scoasa din cuptor? Foarte buna reteta.

mihaela spunea...

brandusa sper sa o incerci!