Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 4 noiembrie 2011

barcute cu feta si cascaval



in sfarsit vineri si incepe week-end-ul.mama este de cateva zile la noi si deja a inceput sa ne rasfete cu tot felul de minunatii.

aluat:
-500g faina
-1 cub drojdie(40g)
-50g zahar
-250ml lapte
-100g untura(sau ulei)
-2 galbenusuri
-sare cat luam intre 3 degete

umplutura:
-200g feta
-150g cascaval
-2 galbenusuri

deasupra:
-2 galbenusuri
-susan

aluatul l-am pregatit la masina de paine si l-am lasat sa dospeasca 1h.pe masa8nu e nevoie de faina) caci aluatul e destul de gras se intinde un sul care se taie bucati de 2 degete grosime:

se pregateste umplutura:branza feta si cascavalu se rad pe partea mare si se amesteca impreuna cu galbenusurile.
se iau bucati de aluat,se aplatizeaza usor cu palma si pune cate o lingura de umplutura la mijloc:


se aduna capetele si apasa bine,lasand mijlocul liber:


se aseaza in tavi pregatite cu hartie de copt:

ung cu galbenus si presara susan.
se coc tavile in cuptorul preincalzit,la 190grade,cu ventilatie pentru 20min.se lasa sa se raceasca.
merg de mine la pachetel,langa o bere sau o cana de lapte.

daca va ganditi ce sa faceti cu cele 6 albusuri ramase puteti incerca un chec din albusuri sau rulada de albus cu nuci!
sa aveti un week-end cu soare!

10 comentarii:

In bucatarie cu Aziz spunea...

Grozave!!!!!!!!

Liana Morar spunea...

Miha...se vede de unde ai mostenit talentul culinar:)
La multi ani (cu intarziere) mamei tale si sa aveti un timp minunat impreuna.
Mai am multe de incercat de la tine, desi ma feresc acu pe ultimele sapt de sarcina....sa stau in limite cu kg, ceea ce am reusit pana acum.(E fetita din nou, daca nu am rspuns pana acum!)
Te pup.
Liana

DiaMar bucataria galbena spunea...

O barcuta din asta as vrea sa pluteasca la mine in burta.Pup!

mihaela spunea...

aziz multumesc!

mihaela spunea...

liana ma bucur ca ai trecut pe aici.sarcina usoara in continuare si nu iti fa griji pt kg...se dau repede jos.eu am pus 28in sarcina...dupa 6 luni de la nastere s-au dus toate :))noroc cu pozele ca altfel nu ma credea nimeni ca m-am putut ingrasa atat!

mihaela spunea...

barcutele sunt grozave...mai ales facute de mama!trimit cu drag una cat inca mai avem.

Antonina spunea...

O grozavie!! mi-ar place s-o ia pe una valul catre gurita mea ;)

mihaela spunea...

antonina cam tarziu,nu a mai ramas nici macar o firimitura de branza din ele :))

Marinela Ana spunea...

arata ff bine sper sa reusesc maine sa pun reteta in aplicare .va pup MIHA pe toti

mihaela spunea...

spor la treaba draga mea si sper sa va placa la fel de mult ca noua!