Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 3 decembrie 2011

placinta cu gutui




azi va invit la o placinta delicioasa cu gutui

-1 pachet unt-250g
-1 ou
-50g zahar
-1/2 pahar lapte
-500g faina
-1 plic praf de copt

-1 kg gutui
-o cana zahar
-ceva scortisoara

se amesteca ingredientele pentru aluat,se da la rece 2 h si apoi se imparte in 2 bucati.in tava pregatita cu hartie de copt se intinde o foaie si se inteapa cu furculita.
pentru umplutura am razuit gutuile pe partea mare de la razatoare si le-am pus la calit cu zaharul si scortisoara pina a scazut tot sucul.cand s-au racorit am turnat umplutura pe foaia de aluat.




deasupra se intinde foaia 2 si se inteapa de cateva ori cu furuclita.se da tava la cuptor pentru 45min la 180 grade,cu ventilatie.

se lasa sa se raceasca complet inainte de a taia.
sa aveti pofta!

.

6 comentarii:

Ramona Alina spunea...

Ce arome, ador gutuile e momentul sã le experimentez si cu prãji:)

Emily spunea...

chiar ca delicioasa! super aromata si parfumata!
te pup

Antonina Sofia Sociu spunea...

Tare-mi plac gutuile ! Anul asta le-am mancat asa in disperare, in starea lor naturala ;) Dar tare ar merge o placintuta ceva ;)

mihaela spunea...

ramona sunt delicioase in praji!

mihaela spunea...

emily a fost o prajitura aromana si exact pe gustul nostru!

mihaela spunea...

eu am cumparat niste gutui atat de tari ca nici dupa 2 saptamani nu au dat semne de buna purtare si le-am transformat in placinta!