Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 27 februarie 2012

prajitura cu blat din albus si crema de ciocolata


blat:
-175g nuci
-5 albusuri
-5 linguri zahar
-5 linguri nuci
-2 linguri rase faina
-1 plic praf de copt

crema:
-1 ciocolata amaruie
-400ml lapte
-1 budinca ciocolata
-50g unt
-3 linguri zahar

-200ml frisca pt decor


nucile se aseaza in tava de copt pregatita cu hartie de copt si se baga 5 min la copt,la 175 grade.
intre timp batem albusurile spuma tare cu zaharul,adaugam restul ingredientelor si turnam compozitia peste nuci.

dam tava din nou la cuptor,pentru 20min.lasam sa se raceasca si intoarcem blatul cu nucile in sus:

pentru crema punem ciocolata si laptele la incalzit si apoi adaugam budinca si zaharul.fierbem pina se ingroasa si la final luam de pe foc si punem untul,amestecand pina se incorporeaza.
se toarna crema calduta peste blat si se lasa sa se raceasca complet:

se taie patrate potrivite si se decoreaza fiecare cu un mot frisca.


.

10 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Imi place foarte blatul asta!E delicios in orice combinatie!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ciocolata aceea m-a terminat de-a binelea.Pup!

Anonim spunea...

O prajitura buna,buna,buna

Maria spunea...

Chiar ieri am servit ceva asemanator si mi-a placut tare mult.E super delicioasa!!!!!

mihaela spunea...

eu de la mama il stiu in varianta cu galbenusuri si tare mult imi mai place!

mihaela spunea...

dia hai la o bucata de praji ,langa o cafea fierbinte!

mihaela spunea...

ai dreptate,e buna rau!

mihaela spunea...

maria ma bucur ca iti place,poate o incerci candva!

Mihaela Negrescu spunea...

delicioasa!!deja salivez:))

mihaela spunea...

multumesc draga mea!