Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 9 martie 2012

briose cu nuci si ciocolata amaruie



azi matei are 2 prieteni de gradinita in vizita si cum dupa atata joaca mai vine si foamea le-am pregatit muffinsi care merg de minune langa un pahar de laptic caldut:

-100g unt
-3 oua
-100g zahar
-200g smantana
-300g faina
-125g nuci
-1 plic praf de copt
-1 ciocolata amaruie

untul se mixeaza cu ouale intregi si zaharul.se adauga smantana,faina amestecata cu praful de copt si faina iar la final nucile tocate si ciocolata taiata grob.
se pune compozitia in forma de briose si se coc la 190 grade cu ventilatie,pentru 15-18min.


.

8 comentarii:

Unknown spunea...

Oh ce-mi place combinatia de ciocolata maruie si nuci! N-ai vrea sa te inscrii la proiectul meu de pe blogul meu? Inscrierile se fac pana pe 10 martie :)

Anonim spunea...

Arata foarte bine briosele si gustul este pe placul meu.Trebuie sa le fac .Elena

Mihaela D. spunea...

Trebuiesc incercate,prea bine arata!pupici!

mihaela spunea...

arunc imediat un ochi draga mea!combinatia este foarte buna,nu a mai ramas firimitura dupa atacul piticilor!

mihaela spunea...

elena spor la treaba!

mihaela spunea...

miha ma bucur ca ti-a facut reteta cu ochiul! te pup

Timea spunea...

tare gustoase briosele tale! pup

Ioana V. spunea...

ador briosele!