Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 22 februarie 2013

cornuri pentru pachetel

reteta aceasta o fac destul de des caci e perfecta pentru pachetul baietilor mei.simple cu un iaurt de baut,sau cu unt si cascaval merg de minune si la micul dejun.






aluat:

-800g faina(poate 100g in plus in functie de faina folosita)
-1 cub drojdie 50g
-35 ml ulei
-1 lingurita sare
-1 lingurita miere
-120ml lapte
-440ml apa

pt uns:
-1 galbenus
-2 linguri iaurt natur
-seminte dupa pofta





aluatul eu il framant la KA si apoi il las sa se odihneasca pe calorifer. se imparte aluatul in 10 bucati relativ egale si se lasa inca 15 min sa se odihneasca pe masa.

din fiecare bucata se intinde o foaie ca in foto





 si se ruleaza spre varf.se indoaie putin capetele spre interior si se pun in tava unsa. la fel procedam si cu restul aluatului.in fiecare tava asezam 5 cornuri.le ungem cu amestecul de iaurt si galbenus



si dam tava la copt,la 190 grade,cu ventilatie vreo 20 min.

sa aveti spor si un sfarsit de saptaman minunat!

11 comentarii:

Kyra spunea...

Baietii tai sint niste copii fericiti cu asa mama grijulie.
Iar cornurile, delicioase!

Micky Apostu spunea...

Pufoase si delicioase!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Vai de mine ce bine ti-au iesit! Banuiesc ca merg si umplute cu diverse.......

mihaela spunea...

kyra baietii sunt matei si sotul meu.amandoi primesc pachete dimineata.

mihaela spunea...

multumesc micky!

mihaela spunea...

lavi da,sigur ca merg cu umplutura.dar eu le tai pe jumatate cand sunt gata si le pun sunca,unt si cate o frunza de salata.
noi am renuntat sa mai cumparam paine.

Unknown spunea...

Sunt grozave pentru pachetel, dar nu numai, eu as manca oricand in timpul zilei!

Retete Savuroase spunea...

Sunt grozave, Mihaela. Mie imi plac mai mult simple, fara umplutura dar cu seminte de susan deasupra.

Retete Savuroase spunea...

Sunt grozave, Mihaela. Mie imi plac mai mult simple, fara umplutura dar cu seminte de susan deasupra.

Smaranda spunea...

Daca-s bune pt pachet, trebe sa le incerc. Nici noi nu mai cumparam paine de ceva timp.

claus web spunea...

Arata divin de bun! Aveti niste retete apetisante si usor de facut. Doresc sa fac niste feluri noi de mancare, sa ii surprind putin pe cei din familia mea si sunteti sursa de inspiratie la care ma opresc.