Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 6 februarie 2013

strudel cu gutui si migdale




aluat:
-250g faina
-1 lingura ulei
-1 ou
-putina sare
-100 ml apa calduta

umplutura
-2 gutui
-zahar dupa gust
-70-100g migdale macinate
-scotisoara

pentru aluat am pus ingredientele in cuva robotului si le-am mixat pentru 5 min.se lasa apoi la odihnit 30min intr-un loc caldut.

intre timp facem umpltura:gutuile razuite se calesc cu zahar si scortisoara.se ia de pe foc tigaia si adauga migdalele macinate(sau nuci)

pe masa usor unsa sau pe un prosop am intins aluatul de la mijloc spre margini ,subtire, pina se vede modelul de pe masa(prosop)



se pune umplutura rece si ruleaza.se aseaza in tava si se coace pentru 25-30min la 175 grade.



se lasa sa se raceasca complet,pudreaza cu zahar si taie.merge de minune langa o cupa de inghetata.


5 comentarii:

Kyra spunea...

Cit de buna trebuie sa fie!
Si da, foile ti-au iesit perfect.

mihaela spunea...

multumesc draga mea.am avut emotii la inceput ca nu il voi putea rasuci cu umplutura pe el dar a mers foarte bine.

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Arata excelent!

Unknown spunea...

Sanatos si gustos!

Unknown spunea...

Foarte bine a iesit si cred ca are o aroma grozava!