Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 10 octombrie 2007

Clatite cu gris si quark

reteta de aici:



400ml lapte
60g gris
4oua
coaja razuita de la jumatate de lamaie
400g quark
70g zahar
2linguri faina
1plic zahar vanilat
in plus:
3-4 linguri ulei pentru copt si ceva zahar pudra

laptele se pune la fiert si se toarna grisul.se lasa sa dea 2 clocote(desi in reteta scrie sa tragem oala deoparte si sa amestecam).apoi l-am luat deoparte.


intre timp se separa ouale si albusurile le-am batut spuma,apoi am adaugat zaharul si am batut din nou pina au stat tapene.


am amestecat apoi branza,galbenusurile,coaja de lamaie,zaharul vanilat,grisul fiert,faina cu albusurile.


intr-o tigaie unsa cu putin ulei am pus 1-2 linguri de compozitie si le-am copt pe o parte


apoi cu grija le-am intors pe cealalta



si le-am servit pudrate cu zahar si cu compot de mere(apfelmus)

Niciun comentariu: