Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 26 octombrie 2007

prajiturele alb-negru



reteta am luat-o de aici:


75g zahar pudra
200g faina
1 priza sare
1pachet zahar cu aroma de portocala
150g unt
1ou
1lingura cacao

se amesteca toate ingredientele si coca rezultata se imparte in 2.la o parte din coca se amesteca lingura de cacao.se intinde foaia neagra,apoi cea alba deasupra,se ruleaza si se da la rece 30min(pt a se putea taia mai bine).se taie feliute care se pun in tava cu hartie de copt:



se coc la foc potrivit,vreo 12 min.

4 comentarii:

PARADIS spunea...

yam,yam ce bine arata.salvate pentru thanksgiving.
mersi Miha.

mihaela spunea...

Sa faci neaparat portie dubla,la cantitatea asta dispar in cateva minute :)

Anonim spunea...

Mihaela, mi-e mi-a iesit aluatul foarte moale si nu am putut sa modelez nimic!! le-am amestecat pur si siplu ca deja nu mai era cale de intoarcere. si dupa ce le-am pus la cuptor s-a topit untul si s-au intins mult ca niste placinte :(

mihaela spunea...

draga mea marina imi pare rau sa aud ca nu au iesit prajiturelele.sa fie oare untul de vina? al meu folosit la reteta asta a avut 60% grasime dar am vazut ca este si cu 80%.poate trebuia sa tii aluatul mai mult la rece pina se intarea.
sper sa le mai dai o sansa alta data.