Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 27 octombrie 2007

rulouri de pui cu bacon si ceapa verde



am avut 500g piept de pui pe care l-am desfacut in bucati mai mari si l-am uns cu putin mustar si am pus pe fiecare cate o felie de bacon, am impartit o cutie de ciuperci si 2 fire ceapa inele pe ele, apoi le-am rulat si prins cu scobitori.
in 2-3 linguri ulei incins le-am pus la prajit pe o parte iar dupa 2-3 min pe partea cealalta.am turnat o ceasca de supa de puisi am pus o crenguta de busuioc in tigaie si am acoperit cu un capac,apoi am lasat la foc mic cam 25-30min pina ce lichidul aproape s-a evaporat.daca nu este carnea inca moale mai puneti supa.in varianta in care am servit-o eu nu am avut nevoie de sos,dar daca o serviti cu orez sau piure puteti pune 1 cutie smantana dulce+putin amidon si sa dati un clocot sosului.
am mancat ruladele simple cu cartofi prajiti si gogosari acri.

Niciun comentariu: