Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 8 noiembrie 2007

orez cu pulpe,la cuptor


2 pulpe mari de pui,
2 buc. ceapa,
2 buc. ardei grasi,
1 morcov,
1 cutie ciuperci (facultativ),
2 linguri ulei, piper, sare,
2 pahare de orez (care va fi pus la inmuiat in apa rece 1 ora),
4 pahare de supa de pui

pulpele le-am taiat in 2 si le-am condimentat cu sare si piper.am incins uleiul si am prajit carnea.am scos-o si am pus-o in forma care merge la cuptor. apoi am pus orezul in grasimea de carne si l-am inabusit putin.legumele tocate le-am amestecat scurt cu orezul si am turnat totul peste pulpe.supa,ceva verdeata,sare,piper se amesteca si se toarna deasupra. se da cratita la cuptor,la 160 grade pina scade lichidul.


Niciun comentariu: