Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 15 noiembrie 2007

paine cu spanac


600g faina
1 cub drojdie de 40g
350ml apa calduta
3 linguri ulei
150g spanac congelat.

am pus drojdia la inmuiat in apa cu putin zahar,faina am amestecat-o cu 2 1/2lingurite sare si spanacul l-am lasat sa se dezghete ca era de la congelator.am pus drojdia care s-a dizolvat complet in apa in faina care avea o adancitura la mijloc.am turnat uleiul si am amestecat.am pus aluatul pe o planseta tapetata cu faina si l-am impartit in 2 parti egale iar una din ele am amestecat-o cu spanacul.a fost nevoie de inca putina faina pentru a iesi un aluat care nu se lipeste de maini. am lasat bucatile cam 30-40min la dospit.am impletit apoi cele 2 bucati.


am preincalzit cuptorul la 180grade si am pus hartie de copt in forma de tort.am asezat painea in tava



si dupa ce am mai lasa-o 15-20min in apropierea cuptorului am pus-o la copt 45-50min la 180grade.

in ultimele 20min am uns-o cu pensula inmuiata in ulei.

Niciun comentariu: