Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 15 noiembrie 2007

tocanita de pui cu praz



3 pulpe de pui,cele cumparate de mine erau mari asa ca le-am taiat in 2
3 linguri ulei masline
1 fir mare de praz,numai partea alba
3 catei usturoi felii
300g ciuperci din conserva
sare,piper,verdeata tocata
125ml vin alb
o cana mare de supa de pui
200g smantana acra sau creme fraiche
1 lingura faina

carnea de pui se pune la prajit in uleiul incins,apoi se adauga ciupercile,prazul taiat inele si se lasa sa se inabuse cateva minute bune.se toarna vinul si dupa ce acesta s-a evaporat se adauga supa de pui si se fierbe la foc potrivit(la mine 25 min).se pun condimentele,verdeata.
am scos carnea si am legat sosul cu faina apoi am turnat creme fraiche-ul.am pus din nou carnea si fertig!
se poate servi cu paste,orez,piure de cartofi sau ce aveti pofta.
noi azi am servit cu cartofi fierti apoi trecuti prin unt fierbinte+patrunjel verde tocat

Niciun comentariu: