Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 25 ianuarie 2008

foccacia cu rosii uscate si seminte de dovleac

din pacate poza finala s-a pierdut,dar cu prima ocazia cand o voi reface,o adaug.

reteta de aici:

pt 8 portii:

260g faina
1/2 lingurita sare
75ml lapte caldut
1/2 cub drojdie
100g unt
30g rosii uscate
15g fistic(am pus seminte de dovleac)
1lingura ulei

laptele si untul se incalzesc,se dizolva inauntru drojdia si dupa 10min se framanta inpreuna cu faina,sarea,rosiile si fisticul(dovleac ,in cazul meu) maruntite.

se lasa o ora la dospit:

apoi se pune in tava,i se da o forma ovala,se apasa din loc in loc cu degetele si se mai lasa 25min:

se tropeste cu uleiul si se coace cam 20-25min.noi am servit-o fierbinte cu crema de branza cu verdeata si sunca.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna,am facut si eu focaccia,dar nu mi-a iesit deloc pufoasa,din contra,cand s-a racit era foarte tare.M-as bucura daca as stii ce trebuie sa fac pentru a-mi iesi si mie pufoasa pentru ca imi place tare mult aceasta reteta.Multumesc.Rodica