Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 27 ianuarie 2008

prajitura cu visine si firimituri cu scortisoara





aluat:
500g faina
200ml lapte
1 cub drojdie proaspata
putina sare
60g zahar
50g unt moale
2 oua
coaja razuita a unei lamai

umplutura:
2 borcane compot visine
50g piscoturi faramitate(am pus gris)

firimituri:
150g unt
150g zahar
220g faina
scortisoara

aluatul l-am framantat la Mp apoi l-am lasat 45min la dospit:

visinele se lasa intr-o sita sa se stoarca bine,eu le-am pus de seara.
pt firimituri am framantat untul rece cu zaharul si faina:

apoi se adauga scortisoara:

aluatul dospit se intinde in tava(32x37cm)tapetata cu hartie de copt,se inteapa cu o furculita:

se presara piscoturile faramitate(grisul in cazul meu) si se pun fructele:

apoi firimiturile:

se coace la 185 grade pentru 40-45min:

se lasa sa se raceasca si serveste cu un mot de frisca.noi am servit-o simpla,la cafea.

Un comentariu:

Anonim spunea...

o reteta delicioasa.cu siguranta o voi incerca