Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 27 ianuarie 2008

nordsee-norddeich

sfarsit de aprilie,week-end calduros am plecat spre mare.aici in nord insa batea foarte tare vantul si am fost inspirati sa luam gecile de iarna cu noi.

ne-am plimbat pe faleza special amenajata,de aceea se vede apa care bate in pavaj,nisipul era pe alta parte,dar pentru caruciorul lui matei a fost perfect drumul acesta.














2 comentarii:

Lore spunea...

Ce peisaje minunate! Te pricepi si la fotografie se pare, nu doar la gatit.
Oricare dintre fotografiile astea sunt numai bune pt un inceput de zi.

mihaela spunea...

lore trebuie sa recunosc ca foarte multe din pozele iesirilor de weke-end sunt facute de sotul meu,dar incerc si eu sa mai invat cate ceva de la el.