Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 16 ianuarie 2008

thüringer wald

de cum se pune caldura am si plecat la plimareli.azi matei dormea si m-am apucat sa rasfoiesc albumul de poze,mai ales ca afara ploua cu galeata si e tare urat.

una dintre iesiri a fost la munte,am stat 3 zile,intr-un satuc micut,la o casa inchiriata,am umblat prin padure,desi cu caruciorul e mai greu,dar sunt facute si carari speciale pt cei in scaune cu rotile sau copii.
cateva poze din masina,in drum spre munte:








prima iesire a fost la trusetaler wasserfall


chiar langa cascada era un parc cu tot felul de pitici de gradina:




si piticul meu printre ei laugh.gif

o alta oprire a fost:


un parc in care era drum amenajat pt a urca sus pe o platforma:


de unde se vedea panorama muntilor din jur:


drum spre casa am decis sa vedem si gotha,fara sa stim ca era acolo sarbatoare medievala,la castel:








am avut noroc chiar de am vazut un dans al domnitelor:



si cateva poze din oras:




cam asta a fost,cu greu am sortat cateva din cele peste 600 foto facute laugh.gif

Niciun comentariu: