Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 14 iulie 2008

parfait marmorat cu zmeura





reteta de aici:



500g zmeura proaspata sau congelata
150g zahar
2 oua
500g smantana pt frisca


zmeura se paseaza,galbenusurile se mixeaza bine cu zaharul pudra.separat batem albusurile spuma tare iar intr-un alt castron frisca:

le amestecam apoi pe toate 3 si la final adaugam zmeura.amestecand usor dar nu pina cand se incorporeaza total:

am turnat apoi compozitia intr-o forma de silicon uda si am pus-o la congelator pentru 5 ore:

se rastoarna,lasa 10min la frigider apoi se serveste:

se poate face si cu alte fructe,dupa preferinta.noua ne-a placut foarte mult,este un desert dulce- acrisor potrivit pentru zilele calde de vara.

3 comentarii:

roxana.m. spunea...

Draga MIHAELa,blogul tau a devenit o sursa de inspiratie pt mine.Am incercat deja cateva din retetele tale si au iesit super.Apropos,am devenit si dependenta de carti culinare ,mi-am cumparat o gramada,nu mai ramane decat sa trec serios la treaba.Astept sa mai castig ceva expierenta si apoi o sa-mi fac si eu un blog,ca deabia sunt novice.AM facut parfaitul dar am pus capsuni ,e fff bun si cremos.te imbratisez.

mihaela spunea...

roxana sunt fericita sa citesc ca iti place blogul si incerci retetele scrise.
o idee bna este varianta cu capsuni,il voi reface si eu numai sa se incalzeasca cu adevarat afara.

Unknown spunea...

Wow Miha ce bine arata :P :P